Stronger than you know

Hallå, har ni haft en fin förmiddag i det fina vädret? 

Sedan jag skrev förut har jag cyklat, tränat, promenerat i solen med Spyker och så har jag ätit lite lunch, har dessutom pluggat så har fått gjort en hel del. Nu skall jag plugga lite till, duscha och sedan äta något litet innan jag sticker till jobbet. Skulle vilja åka in till stan och promenera i solen med en glass i handen men det skall bli skönt att jobba och det är nog fint väder någon annan dag också ;) 
Efter jobbet kan det hända att jag åker in till Göteborg för att umgås med Julia och sedan sova hos H, inget bestämt än men hörs vi inte här i kväll så vet ni varför.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0