En mindre lyckad tur i skogen...

Nu är jag tillbaka efter en tur i skogen med Bella bus.
Blev promenad idag med, för det behöver hon om hon ska
bygga några muskler så jag kan komma igång och rida
ordentligt :)

Men, en mindre lyckad promenad än förra gången "/

Hon var lugn ovh fin, lyssnade, vi kunde göra
kort skritt-halt-skritt-kort skritt och så vidare utan
något motstånd som förra gången ;P

Men sedan såg jag att det låg en "gren" över halva vägen så jag
bara " Omen shit vad bra då kan vi ju gå över den"

Eftersom jag vet att hon är rädd för "allt" och att hon aldrig hoppat innan
så började jag med att gå förbi den några gånger, 5 gången bestämde jag att
vi skulle gå över den i skritt, men nej det ville inte damen -.-

Utan hon hoppar bort från den , landar på min högerfot, står kvar sedan börjar hon
springa, men hennes sko "satt fast" i min sko plus att jag ville ju inte släppa henne
så jag ramlade ju ner på knä, skrapade upp höger knä lite och har nog lyckas
göra illa vänster arm xD

Menmen så illa är det inte, avslutade inte för det utan fortsatte i iallafall 40 minuter till,
med skritt övningar, travade lite och gick förbi grenen några gånger innan jag tillslut
gick hem :)

Nu ska vi snart äta, sedan ska jag troligtvis göra morotsmuffins, se på film med Malin
och därefter sova ;)

Pussen<3


Kommentarer
Gry

Tänkte att du kanske skulle tycka att det var roligt att se :)



http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=iongGHSOvyE

2011-04-06 @ 18:54:11
Fanny

Hej!

Inte kul det där med promenaden... Hoppas det gick bra. Vad är det för häst? :)

Titta gärna in på min blogg :D

2011-04-06 @ 19:32:44
URL: http://fannybrannmark.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0