Emma tipsar!



Vill bara tips om mitt och pappas företag Meeaa
som är döpt efter mig.

Pappa som är fotograf och jag som vill lära mig mer
åker runt till företag och privat personer som vill ha
hemsidor och tar kort på det dem vill att hemsidan
ska handla om och sedan hjälps vi åt att göra hemsidor.

Pappa gör tre olika hemsidor, en billig och sedan två
dyrare som man sedan får välja mellan.

Så här står det på fb sidan:

Den personliga webbyrån med stora visioner.
Hemsidor och fotografering.
Vänder sig både till företag och privatpersoner.
Över 15 års erfarenhet från reklambranschen.

Det startade med foto redan på 70-talet,i porträttateljé Falcks Foto
med bröllops-och porträtt samt gruppbilder både på konfirmationer och
de båda regementena, hemma i Eksjö. Samtidigt var jag behovare på Smålands Tidningen.
Drog till Göteborg och kom i kontakt med en reklamfotograf, Morgan på Bodin Studio
där jag stannade till början på 90-talet.
Startade eget, Anders Palmgren Reklamfotograf. Har också haft ett komplementföretag Mr.Ankan.
Nu kör vi allt under ett tak, meeaa design som alldeles nu börjat visa sig på Facebook.

Erfarenhet av det mesta inom fotografering.
Vill bygga hemsidor som inte liknar något annat.

Här är en länk till Meeaa's fb sida där ni kan läsa mer, gilla, tycka till, se på bilder och
även klicka er vidare till hemsidorna, Meeaa på Facebook.

Här är en länk som går till Meeaa's egna hemsida, den är kanske inte helt 100 klar än
då vi prioriterar kundernas hemsidor just nu, men dem flesta bilder ni kan se
har jag tagit. Meeaa's hemsida.

Klicka gärna in på länkarna om ni vill läsa mer eller är intresserade.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0