Alla hjärtans dag!

Alla <3 dag kommer verkligen bli grym!

Vid fyra åker jag, min Jenny och våra kära systrar Malin och Lena till Göteborg för att äta på restaurang Bamboo vid 17:30

Jag har redan fixat mig och nu håller Malin på att byta kläder så nu vill jag att tiden ska gå riktigt fort så vi kan åka snart!

Vid 11 tiden var jag nere i stallet och mockade, plockade även ihop Bellas saker så att jag slipper se dem varenda gång jag är i stallet plus att dem tog så mycket plats innan, så nu känns det väldigt skönt men ändå konstigt...
Plockade även upp Rullans saker då dem har leget undan gömda för att Bellas saker skulle vara närmast men nu är det tvärt om :)

Vi höra senare, puss! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0