Det kommer bli bra...

Jag vill så gärna få igång häst intresset igen, rida ordentligt.
Och när jag sitter och tänker på allt nu ångrar jag massa saker som jag inte gjort.

Jag önskar att jag hittat inspiration att bli bättre inom ridning och NH när Batman levde, samma sak när jag var skörare på Felix och Alki, sånt här kan jag nästan börja gråta över, att jag var så korkad att inte tänka utanför boxen när jag hade möjlighet att utvecklas.

Nu står jag istället här med viljan att utvecklas och bli bättre men utan häst. Det suger.

Jag ska dock börja hjälpa till hos Åsa (mammas jobbar kompis) som bor 3-4 km ifrån oss, hon har ont i ryggen och hinner inte rida sin häst som hon skulle vilja och det är där jag kommer in i bilden ;)
Hon är en perfekt häst för mig och med perfekt menar jag inte en sådan häst som jag brukar rida och vill rida utan en perfekt häst att utveckla och utvecklas på. Hon är cool lugn och gör allt för sin ryttare och det är en sådan häst jag behöver just nu, enligt mig själv.

Vi hade även Rullan hos några bekanta ca 1km ifrån oss, när Batman hade dött och innan Bella kom till oss och hon har två jätte fina travare som hon undrade om jag kunde hjälpa henne med.
Jag hann hjälpa henne en gång innan Bella kom och det skulle nog vara skönt att kunna hjälpa henne med hennes travare för att inse att det inte är något fel på rasen.

Så jag har ju hästar som jag skulle kunna få rida och det är ändå väldigt skönt att veta, men jag vill utvecklas, jag vill ut på lite tävlingar...

Men detta kommer lösa sig, det kommer att bli bra tillslut :)

Pussen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0