Har mycket att tänka på

Just nu är mitt huvud en ända röra, super stressad över skolan, mer stressad än jag nog vill erkänna och har mycket jag måste klara upp, både sitta ner och bara prata med mig själv men också med andra människor.

Har iallafall precis pluggat klart till provet imorgon, mamma ska bara förhöra mig sen ikväll. Ska även sätta mig och göra lite andra uppgifter som ska in i veckan.

Det ända som just nu får mig att varva ner och inte stressa är att träna, vara med mina vänner och med min familj. Längtar som tusan till nästa lov, och framförallt till sommarlovet, får Panik vad mycket jag längtar.
Känns väldigt skönt att jag iallafall vet vad som får mig att lugna ner mig lite.

I helgen blir det fest och förhoppningsvis även träffa min älskade kusin Julia, det är bästa medicinen mot stress måste jag säga.

Vet inte vad jag ville få ut av detta inlägget, ganska onödigt, men det var skönt att skriva ner mina känslor och försöka sätta ett finger på hur jag egentligen mår...

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0