Härlig söndag

Åh vilken härlig söndag det har varit!

Åkte till sjön med pappa, Ida, Malin och Lena och så kom Alex senare, åkte skridskor och grillade pinnbröd, väldigt mysigt :D

Förra året när vi åkte skridskor kunde jag inte alls, haha pappa och Alex fick typ bära mig men idag bestämde jag mig att jag skulle kunna och det kunde jag också. Ska åka mer i veckan så tillslut kommer jag vara bäst ;p

När vi kom hem fixade vi hästarna och sen gick vi ut på en promenix, Ida red Rullan och jag höll i och Malin höll Celika, Vi gick 4km så en alldeles lagom middagspromenad blev det :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv så hörs vi antingen senare eller imorgon<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0