Helt slutkörd

Åh vad mör jag är i kroppen nu, hej träningsvärk säger jag bara.

Först skoldag från 08:15 till 16:15, varav ett lärande och utvecklings prov, efter det drog jag och Terese till gymmet för att gymma, gå på band, cykla och träna lår och ben, så ca 40 minuter senare kommer Emma (instruktör) och "tvingar" oss vara med på afrodansen , haha nej men hon är grym!
Så idag har jag tränat ca 40 minuter kondition och styrka i benen och sen ett timmes långt afro pass.
Jag kan knappt gå nu! (a)

Haha, men ska hoppa in i en dusch nu, har ätit och pluggat, så ska unna mig en varm dusch med ansiktsmask och sedan ta hand om mina fötter som skriker av smärta efter dagens jobbigheter.

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0