Hemligt

Hejsan!

Har varit en... Speciell dag idag.
Hemsk på många sätt men även toppen på många andra sätt och vis.

Vill så gärna berätta om det men vet inte om jag får än, involverar massa människor runt om kring mig och jag mår faktiskt väldigt dåligt över allt så därför väljer jag att vänta tills allt är 100% säkert.

Simning idag på idrotten, slappt, härligt och roligt!

Är även stolt över mig själv för jag hade på mig jogging, hade inget smink och gick i mitt naturliga, fluffiga och fula hår idag, och det kändes riktigt skönt! :D

Nu ska jag lägga mig och sova, är trött, min hjärna har stängt av till "off" och jag vill iallafall se pigg och fräsch ut imorgon ;)

Puss <3
Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0