I'm okay

Fick mig en liten sovmorgon iallafall, vaknade vid 7 men vägrade gå upp då så somnade om och vaknade vid 8 igen och så låg jag kvar i sängen och slappade till 10 och nu har jag ätit frukost och är tillbaka i min säng igen ;)

Ska snart börja fixa mig för vid halv 2 åker jag och Jenny som sagt till Kinna men jag har tänkt gå ut i stallet och mocka innan dess... Kanske hinner med en liten promenix upp i skogen med Celika och Rullan. Rullanbullan skulle nämligen behöva komma ut och springa för att bli av med lite överskottsenergi. Hm, får se vad jag hinner.

Imorgon ska jag jobba igen, blir nog däremot bara en halv dag för Ullis ska till Varberg imorgon för att para en hund igen och då behövde hon någon som matar och vattnar hundarna på morgonen tills hon kommer tillbaka.

Vi hörs senare med lite bilder, har nämligen massa bilder att visa er :p

Puss<3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0