Jag älskar dig!

Jag känner en person som alltid gör mig glad, den här personen är helt underbar
och helt otroligt vacker. Jag är väldigt avundsjuk på den personens utseende.

Kan avslöja att det är en tjej, en awesome brud!

Oavsätt hur mycket vi bråkar och hur taskig jag än är mot henne så hoppas
jag att hon vet att jag älskar henne mer än allt annat...

Jag har inte alltid varit snäll mot henne men nu har jag bestämt mig för att börja uppskatta henne
mer.
Säga till henne varje dag hur vacker hon är, att hon verkligen är perfekt som hon är. Att hon klarar allt
och vad hon än väljer att göra med sitt liv kommer jag alltid stötta henne.

Bara hon gör allt hon vill och verkligen kämpar kommer hon komma lång, det vet jag.

Denna underbara person jag just nu pratat om råkar faktiskt vara min syster.
Min syster, min ängel, min andra halva.
Jag skulle egentligen haft en tvilling, en tvilling som dog i mammas mage, så jag brukar säga och tro att
hon är min försenade tvilling.

Hennes namn är Malin Kristina Palmgren.

Med den här texten ber jag om ursäkt Malin, för alla mina sårande och kränkande ord jag sagt till dig.

Jag älskar dig min otroligt vackra och speciella syster!

Puss på dig! <3








Kommentarer
Malin :)<3

Emma , du ska veta att jag älskar dig med . Oavsett vad som händer !

Om det inte vore så att jag skriver på mobilen just nu så skulle du fått en lite längre kommentar ;)

Men för tillfället får du bara "desamma" !<3



Jag älskar dig Emma Birgitta Palmgren <3

2012-02-26 @ 01:41:09
URL: http://malinpalmgreen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0