Kläder

Snodde testet från Linda. http://laindaa.blogg.se/

-Beskriv din stil med 3 ord: Enkel, bekväm, stilren

-Vad innebär mode för dig?: Ett sätt att visa vem man är, att uttrycka sina känslor.

-Vilka är dina favoritbutiker/affärer?: Gina tricot och cubus tror jag..

-Shoppar du second hand?: nej men skulle gärna göra det

-Vem är din favoritdesigner?: hehe (a) sånt är inte riktigt min grej :p

-Vad är ditt favoritplagg i vår?: Förhoppningsvis en skinnjacka som jag snart ska införskaffa mig!
Men än så länge... Min blommiga kjol som jag vill börja använda, har haft den i år och dagar men aldrig använt den särskilt mycket

-Hur mycket shoppar du för i månaden?: oj då, typ inget alls... Max 300 hundra

-Dyraste plagget respektive billigaste: Dyraste är väll mina svarta jeans, billigast är antagligen ett linne

-Tror du att du kommer shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?: hoppas innerligt att jag shoppar mer!

-Brukar du tröstshoppa?: Nej, aldrig, men hade kanske varit kul att testa?

-Högklackat eller lågklackat?: Jag ÄLSKAR högklackat, har dock inte så många tillfällen att använda dem på.. Men lågklackat är också grymt

-Vilken är din drömväska?: bara den är snygg så spelar det inte så stor roll ;p

-Vilket blir ditt nästa köp? Lär bli något impulsköp. Men måste egentligen spara till en skinnjacka

-Dina stilikoner: Har ingen speciell, men tycker att Kristen Stewart klär sig riktigt snyggt

-Vart hittar du inspiration till hur du klär dig?: Bloggar, kändisar och folk på stan

-Favoritplagg just nu: Mina svarta jeans

-Favoritaccessoar: En ring som jag alltid har på tummen, ett armband som jag fått av Jenny och en orm ring, älskar egentligen stora maffiga smycken men känner att det inte riktigt är jag... Försöker dock tänka bort det och börja använda mer smycken

-Hur klär du dig till vardags?: ganska tråkigt ändå, oftast jeans och någon tröja, försöker piffa till det med smycken och lite färgklickar men det går väll sådär :p

-Hur klär du dig till fest?: oftast jeans och någon lite färg gladare topp, men leggins och någon topp funkar också



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0