Lördag.

Förlåt för dålig uppdatering men i torsdags var jag som sagt i Kinna, Jenny följde med mig hem, jag åkte sedan med henne hem, vi gjorde fruktsallad med massa god frukt som tex jordgubbar, banan och kiwi!

I fredags jobbade jag, blev en hel jobbdag ändå men det gjorde inte så mycket. Var helt död efteråt och kände mig sjuk men jag rykte upp mig och åkte på fest med härligt folk.
Lite. Drygt. I början men allt eftersom blev det bättre.
Kom hem vid 3 och då blev det att dejta kudden.

Vaknade vid 10 idag och satte mig och tittade på tv med pappa, kände mig inte helt tipp topp men mådde inte så jätte dåligt heller för den delen.

Åkte med pappa till apoteket för att köpa mer medicin till sjuklingarna här hemma för pappa börjar också bli sjuk så jag följde med som hjälp och sällskap.

Kom hem, mådde skit, gick och la mig och vaknade nu klockan 4 med världens huvudvärk och halsont.

Är antagligen fest ikväll men får se om jag orkar gå... Vill verkligen, men får se om jag orkar.

Alla i familjen förutom Malin, pappa och jag har influensa så hoppas innerligt att jag slipper bli så sjuk.
Ifall ifall så har jag radat upp med bra filmer som jag kan leva på dem närmaste dagarna.

Nu ska jag sova någon/några timmar till så ska jag försöka uppdatera er senare.

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0