Lycklig tjej

Zumba passet var roligare och jobbigare än vanligt, tränade benen men framförallt
låren uppe i gymmet efter zumba passet så nu känns det gött i kroppen!

Är så lycklig just nu! Hemlig anledning änså länge men åhhhhh!!
Återkommer så fort jag vet lite mer om det. Lovar!

Måste upp klockan 6 imorgon istället för klockan 8, hemskt.
Ska till skolan och göra två prov, ett omprov och ett prov jag missat, men tror faktiskt
att jag kan det hyffsat bra (Y)

Blir förhoppningsvis en liten dejt med Jenny och Terese imorgon efter att jag slutat 15:40 om dem kan, behöver prata med dem om lite av det ena och det andra..
Tur att jag har dem!

Nu ska jag ut och ge hästarna sista nattmaten och sedan ska jag sova, är helt slut i hela kroppen ;)
Innan jag sover ska jag fixa lite tidsinställda till imorgon.

Puss<3



Kommentarer
Tres

jag tycker din hemlighet verkar helt jävla awesome!<3<3

2012-02-27 @ 23:08:49
URL: http://vreesan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0