Måste köpa...

Några saker som vi måste köpa i häst väg och ryttar väg är två nya träns.
Rullans är ca 10 år gammalt så det är sönder, stelt och litet, Celika
har inte ens något träns.

Mer schabrak är också något vi måste köpa, i mer roliga ponny färger så att
det blir mer livfullt.

Ida behöver nya ridbyxor och jag har redan bestämt att vi ska köpa ett par svarta som
går att matcha med allt ;)
Nya ridstrumpor, ridskor, och ridvantar är också något hon behöver, just nu använder hon
mina ridstrumpor, mina ridskor som är 3 storlekar förtstora och hon har inga vantar :P

En tömkörningssele och tömkörningstömmar ska jag fixa så fort jag får pengar.

Nya grimmor behöver båda två så det ska jag också försöka fixa...

Men det viktigaste är nog tränsen så det får fixas så fort som möjligt faktiskt.
Får sätta mig med Ida och titta igenom häst sidor efter snygga saker :)

Puss och kram<3


Kommentarer
emilia

jag tror vi har något shettisträns annars om du behöver;)

2012-02-11 @ 15:17:01
URL: http://emiliajennerjo.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0