Old and embarrassing, New but still embarrassing!

Här kommer några fula och gammla mobil bilder på mig.
Fattar inte hur jag kunde gå runt och se ut så, jag menar MITT HÅR
ser ut som ett fågelbo x)

Sen kommer några sjukt vackra nya kamera bilder på mig, haha ja...
jag bjuder på mig själv.

Ni får skratta!

Skriver Under bilderna vilket år och vilken månad dem är tagna i.


2009 April

2009 Maj

2009 Juni

Bilden är tagen i April 2010, så jätte länge sedan är det inte, kommer
ihåg den dagen Väldigt bra.
Jag var lite små sjuk men jag följde med Mamma, Alex och Ida och fiskade, jag
var den som som vanligt höll i kameran och helt plötsligt ramlar jag och slår halvt
ihjäl mig, min kära bror blev ju väldigt orolig för mig och kommer springandes mot
mig och skriker "HUR GICK DET MED KAMERAN!!!!?????" och där ligger jag gråtandes
och har slagit mig. Du är allt gullig du Alex...








Jag tycker inte alls att jag har förändrats... inte äns lite :P

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0