Ska jag vara ärlig...

...Så har jag tappat både intresset och tron på hästar. Framförallt på just rasen travare.

Jag vet att bara för att Bella var dålig så har det inget med rasen att göra, men just nu känns det som en trygghet att skylla på det, jag vet att det är fel av mig men det är lättast att tänka så.

Bella va ju första travaren jag red och med Alla problem som varit med henne kan jag knappt tänka på allt bra vi gjorde tillsammans.

Nu när jag sitter och läser annonser är jag sten hård, granskar varje ord och varje bild. Och extra hård måste jag erkänna att jag är när jag läser annonser om travare.

Jag inser det nu att jag måste göra något åt det för jag vet ju att det inte hade något med rasen att göra utan bara med Bella som individ.

Känns skönt att kunna skriva om sånt här på bloggen igen och inte behöva hålla sådant hemligt, och ska jag vara ärlig än en gång så kan jag i dags läget aldrig tänka mig att köpa en travare igen, hoppas det ändras för jag vill så gärna kunna ge den rasen en chans som många människor inte gör.

Skönt att lätta på hjärtat lite.
Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0