Skridskor

God morgon!

Idag ska familjen åka till en sjö och åka skridskor, kommer bli mysigt :) har tänkt att jag ska fixa pinnbröd som vi kan äta på stranden men får se om jag orkar :p

Ska även ta ut hästarna på antingen en promenad, longera dem eller om vi kan få någon som kan hålla Celika så har jag tänkt att Ida ska rida Rullan... Återstår att se :)

Emilia ville även att jag skulle skriva och berätta mer om Celika så det ska jag fixa senare, kommer en bild bomb från när vi släppte ihop dem, bild bomb från när jag va hos Julia och åt på restaurang och sen har jag tänkt slänga upp ett inlägg om hur det gick igår hos Åsa, så håll ögonen öppna :)

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0