The start

Börjar känna mig piggare nu, men inte helt toppen.
Fick sjukt ont i magen förut, som kramp, men som tur var gick det över ganska fort.

Blir inte skola imorgon heller så har pratat med två utav mina favorit brudar Julia och Jenny och dem ska fixa hem lite böcker så jag kan plugga i helgen, grymma tjejer det där! <3

Lovar att uppdateringen kommer bli bättre nu allt eftersom jag blir friskare, än så länge ligger jag bara i sängen och tittar på Lost.

Har dessutom fått med mig Malin i mitt "lilla" beroende så just nu ligger vi i min säng, har kopplat in den stora dataskärmen och högtalarsystemet och tittar om på Lost säsong 1 från början, jag hade ju nämligen lyckats hinna till säsong 2 innan Malin nu äntligen började titta med mig :p
Kanske även dags att få med Lena i våran lilla Lost beroende klubb ;)

Har faktiskt några inlägg på lager som ni ska få, Dock häst relaterade inlägg men ni får helt enkelt överleva (y)

Puss<3



Kommentarer
Penis

Om den är så bra som du säger kan det väl inte vara så svårt antar jag..

MEN INGET , INGET slår min VAMPIRE DIARIES :D :D



Krya på dig / er ! :D <3

2012-02-24 @ 23:32:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0