12:52

Det är en bra dag idag, en väldigt bra dag faktiskt! :)

Sitter på bussen hem från skolan, sluta 12:30 istället för 16:15, det är rätt skönt!

Idag får jag även träffa mitt hjärta, en natt utan honom och jag får typ panik (a)

När jag kommer hem ska jag... Städa lite och sen bara fixa och tänka på vad jag ska baka till Alex och Malins kalas på söndag, Alex har fyllt 15 och Malin fyller 13 så något extra ska jag allt baka :)
Planerat är, marrängtårta med daim kulor i, grädde och choklad kräm i mellan och sen grädde på med riven choklad över.
Har även tänkt göra lite små kakor, eftersom vi först ska äta smörgåstårta och man orkar inte hur mycket som helst :p

Puss<3

Bjuder på en riktigt rolig bild, sann är den också x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0