Förvirrad

Hej på er!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva på bloggen just nu, vill bara skrika och gråta och allt jag skriver på bloggen används mot mig.

Har vetat HELA tiden att Alla, vem som helst, när som helst kan läsa vad jag skriver, det är ju lixom själva grejen med blogg, men att bli sviken så här pågrund av något jag inte ens skrivit på bloggen. Japp det suger.

Bloggen går bättre än någonsin, får härliga kommentarer och ni blir fler och fler som hittar hit, men just nu har jag ingen riktig lust att blogga, tyvärr, då jag egentligen älskar att göra det.

Ska sätta mig vid datan och fixa några inlägg som kommer upp under dagen, så att ni har något att läsa men jag slipper tänka på att blogga.

Vi hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0