Grattis bästa bror!

Blev ingen sovmorgon imorse, Alex fyller år så mamma väckte oss så skulle vi gå och sjunga för honom.
Men grattis på din 15 års dag älskade lille broder! <3

Julia åkte hem halv 11 och efter det bakade jag, blev marängtårta med choklad kräm, grädde och banan i mitten, på tårtan blev det grädde, bananer och vindruvor. Kommer bilder på tårtan sen, och kan säga det... Den var Sjukt god!

Festen igår... Jodå det var kul. Men jag är glad att jag bestämde att jag bara skulle gå om Julia följde med, hade aldrig orkat om inte hon var med.
Så förutom en person som var där, så var det väldigt kul! :)

Nu har vi precis ätit pizza och McDonalds så nu ska jag sova middag ;p

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0