Ingen förstår...

Inte alls taggad inför skolan imorgon!...

Tandläkaren på morgonen, så kommer till skolan en timma senare=en timmes slö tid i storstan Sätila. Woho.

Har dessutom Sjukt ont i mitt högra ben, vaden rättare sagt. Vaknade imorse och kunde knappt gå.
Mamma och Alex tror att min vadmuskel har blivit för spänd och blivit lite kortare men pappa tror att en nerv ligger i kläm. Kul.
Får hoppas att det är bättre imorgon för idag har det varit för jävligt!
Det värsta är också att ingen förstår hur sjukt ont jag har. Gör ont att bara sitta stilla för muskeln har typ kramper, så att gå gör fruktansvärt ont.
Kul att gå i alla trappor imorgon i skolan :(

Nu tänker jag sova, hoppas på bättre tider och drömma mig bort.

Sov gott kära läsare!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0