Jag lever...

... Men jag mår inte jätte bra, låg i sängen hela dagen igår och nästan grät för att jag mådde så dåligt.

Åkt på en släng av magsjukan men mår dock mycket bättre idag, vilket är väldigt skönt!

Det visade sig att jag har en muskelbristning i min högra vad, så nej ingen träning, ridning för Emmas del.
Har läst på internett om vad muskelbristning är för något och det tar uppemot ett år innan man blir helt bra, stressar man eller inte får den hjälp man behöver kan man ha det hela livet.

Vill ni läsa mer kan ni göra det här: http://www.muskelbristningar.se/

Eftersom jag mår mycket bättre idag så ska jag försöka blogga och även fixa en ny design, har lite små idéer som jag ska sitta och trixa med :)

Nu ska jag gå och ta lite tabletter och sen börja fixa med bloggdesignen.

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0