Lördag

Igår färgade och klippte jag håret, känns nu riktigt fräscht och snyggt (y)
Blev mörkbrunt, med lite svart och rött i det, själv blev jag riktigt nöjd!

Hade för övrigt en bra kväll hos Terese med trevligt folk, blev lyckat :)

Idag har jag varit riktigt duktig, först borstat och fixat hästarna, klippte Celikas man och svans och även Rullans svans sedan tog jag och Ida varsin polle och sprang med dem uppe i skogen... höll på att dö där ett tag :p

Sen har jag tvättat fönster, städat och dammsugit, yes idag är jag på topp ;)

Har pratat med mitt hjärta och imorgon får jag äntligen träffa honom igen, det är riktigt tomt utan honom... <3

Vi hörs senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0