LÖRDAG!

God morgon!

Idag var jag ute och släppte ut hästarna, både igår när jag tog in dem och imorse tog jag dem samtidigt. Lärde mig att Rullan måste gå bredvid mig och Celika bakom, haha mina små lurvbollar. Fulla av spån va dem också ;p

Nu har jag ätit frukost så nu väntar jag på att Julia kommer! :D åh vad jag älskar den underbara människan<3

Vid 4 åker vi till en annan underbar människa vid namn Terese med underbara Jenny och väntar på andra underbara människor. Yes många underbara i den meningen... ;)

NU är det vår! När grannen mitt emot är ute och gödslar så att det stinker både ute och i huset, ja då är det vår!

Hoppas ni får en härlig helg! <3



Kommentarer
william

roligt att det är eran;D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D SÅ snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-04 @ 19:27:59
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0