En riktigt bra onsdag!



Detta kommer bli en riktigt bra onsdag!
Börjar 10:30 istället för 08:15 men jag ska vara hos tandläkaren så åker jag till skolan
hinner jag vara där i ca 20 minuter innan jag måste åka igen så har egentligen sov morgon till
kl.11:00 men kunde inte sova mer :P

Pappa kör mig till skolan efter tandläkaren så ska jag göra ett Lärande och utvecklings prov och sedan
slutar jag, så jag är väll hemma runt 15:20 hoppas jag :)

Datans batteri dog igår och jag orkade inte leta upp laddaren så det blev ingen mer uppdatering, istället
var jag ute och joggade 3 km och sedan tränade jag, kändes så skönt att träna igen då det var några veckor sedan
sist men nu ska jag allt komma igång igen!

Ska träna om en pytte stund och sedan plugga, orkade inte riktigt igår så har bara läst igenom allt två gånger...


pUsSeN<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0