Even a angel can fall

Tjenare!

Påväg hem från skolan nu och när jag kommer hem ska jag plugga, ringa och prata med min älskade Julia och sen bara ta det lugnt :)
Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen men det är det jag ska göra idag iallafall :p

Mycket plugg fram till på onsdag men på torsdag följer Jenny med mig hem, ska bli riktigt roligt! Vi har tänkt hyra film och bara prata järnet, kommer sakna henne riktigt mycket sen när/om jag kommer in på SRG...
Men det är tur att jag har träffat henne, en ärlig person mitt i all skit är precis vad jag behövt!

Apropå Sveriges ridgymnasium så ska jag dit på information den 28, längtar bara pytte lite! ;)

Jag bloggar mer senare, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0