Ni tror ni vet allt

God morgon!

Igår blev det ingen uppdatering, hade fullt upp hela dagen så hann inte blogga. På förmiddagen var jag med mamma och pappa och handlade, när vi kom hem kom morbror och fikade en stund, efter det (klockan 18:00) åkte jag till Kinna, så kom inte hem förrän efter 00:00 någon gång men var en riktigt lyckad dag!

Idag på förmiddagen ska jag plugga som en jävel, ska passa på när alla är i kyrkan så det är lugn och skönt ;p
Sen kommer Emma (tror hon hette det) för hon har nämligen ett av Celikas föl och behöver tagel så det skall vi fixa idag.
Efter det hoppas jag att iallafall jag och mamma -kanske någon mer, ska åka till lager 157 :D

Ska försöka sköta uppdateringen idag!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0