Oh happy day

Har varit en bra dag, hittade ändå ganska mycket på lager 157 men fick bara med mig en klänning och ett par leggins hem, innan vi åkte hem stannade vi och åt hamburgare, pommes, eller glass ;p mysigt :)

Hann inte ens vara hemma en timma så kom Thomas och Hampus och hämtade upp mig och så åkte vi till Thomas och åt pizza och tittade på film, riktigt trevligt, kunde inte stanna lika länge som igår eftersom det är skola imorgon men det var roligt ändå :)

Rullan är dålig, så mamma har gått med henne fram och tillbaka och jag tittade till henne nu innan jag gick och la mig, mitt lilla hjärtegull <3
Men hon var som tur var redan bättre så pappa får i uppdrag att titta till henne senare.

Nu däremot ska jag försöka sova, min kropp och mina ögon vill men min hjärna går på högvarv och håller mig vaken, får se om jag är mest levande eller död imorgon ;p

Just nu hade en stor mysig varm säng varit härligt och så mysigt sällskap såklart.... ;)

Vi hörs imorgon<3

Bild: bilden är tagen i omklädningsrummet,plus att jag har jeans under klänningen så bilden är lite knasig egentligen men jag bjuder på dem bilderna så länge

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0