Right now

Tänkte att jag skulle skriva ett sov gott inlägg och säga hur dagen har varit, är jätte trött så orkar inte förklara in i minsta detalj för jag ligger redan i sängen och ska sova :p

Promenaden på idrotten var... Blöt och lerig men ändå helt okej, trevligt sällskap så det klagar jag inte på!

Matten var roligare än vanligt så tiden gick fort.

Jag och Jenny stannade kvar i skolan en timma så åt lunch och gick till MM och köpte godis och choklad.
Efter det åkte vi hem till mig, tittade på film, åt godis, pratade, var ute hos djuren, lagade mat (haha, vi är bäst!) och sen så chillade vi bara :) Hade riktigt kul så det ska snart göras om!

Hon åkte hem runt 19:00 så skulle åkt till Thomas men mamma tyckte att det blev för sent för pappa ville inte hämta ikväll så hade blivit jobbigt med buss hem, seeegt! Ville verkligen träffa både Thomas och Hampus men det blir en annan dag :)

Har även tränat och matat hästarna precis, upp klockan 08:00 imorgon så nu tänker jag sova!

Sov Gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0