Sov gott

Förlåt för dålig uppdatering idag!

Fick sluta 11:15 idag så åkte med Therese och Jenny till Kinna, vi tittade i affärer och fikade, riktigt mysigt så det ska vi göra om någon dag :)

Var sedan med mamma och handlade mat till Alex konfirmation imorgon och på söndag (ska ha gäster både imorgon och på söndag)
Efter det var jag och mamma med Malin i Kinna så hon köpte två riktigt snygga tunikor.
När vi äntligen var klara körde mamma mig till Thomas :)

Vi tittade på film, åt pannkakor och bara pratade, hade riktigt kul!

När jag kom hem tvättade jag bort sminket och tvättade håret, tränade även och nu ligger jag i sängen och ska snart sova..

Sov gott, puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0