Summer

Hej på er!

Nu är jag påväg hem från skolan, haft föreläsning från klockan 09:40 till 11:45 och skulle haft matte muntliga nationella men det blev uppskjutet till på måndag istället.

Jag har lyckats bränna mig på axlarna och naken, jag är sådan som Aldrig bränner mig så det är första gången på flera år, dock gör det inte ont (som tur är) utan det är bara väldigt rött, haha snyggt!

När jag kommer hem har jag tänkt sola lite sedan väntar plugg till morgondagens prov, ikväll skall Ida ha lite avslutning så skall grilla m.m med hennes klass, jodå kan nog bli kul... ;)

Glömde säga det, jag badade för första gången igår! Och ni läste rätt, jag badade, inte bara ett litet dopp utan jag simmade runt där i det 16 gradiga vattnet, var svin kallt och jag frös som en idiot Men jag gjorde det! :D

Hörs senare!

Bild: Fotograf jag (Emma Palmgren)



Kommentarer
Emelie

Tandblekningstävlingen är nu avgjord och vinnaren finns uppe på bloggen, kolla om det vart du, och glöm INTE att anmäla dej till min nya tävling!

En fototävling med temat sommar, där du kan vinna valfri vara från biglife, för mer info eller för att delta



http://mliejohansson.blogg.se/2012/may/fototavling.html#comment

2012-05-24 @ 13:20:34
URL: http://mliejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0