Vad jag tyckte om SRG

Vet inte om jag berättat det men jag var på information på SRG i Höglanda i Måndags...
I vilket fall så var det bättre än mina förväntningar!

Allt var snyggt och ordentligt, själva skolan känns strikt men ändå ganska slapp, dem har krav
på en men kraven beror på vilken nivå man ligger på, toppen helt enkelt!

Först när vi kom dit blev vi bjudna på taco, satt och åt undertiden som rektorn och två ansvariga
för stallet och intagningen berättade om skolan och hur det fungerar att gå på den.

Efter det fick vi en rundvisning utav några elever som var hur snälla och härliga som helst, skolan var som
sagt väldigt snygg men också ganska liten vilket gör att Alla känner Alla vilket både kan vara bra och dåligt med
ca 88 tjejer på gården...

Har även bestämt mig att om jag kommer in och bestämmer mig för att börja där kommer jag flytta dit och sedan
åka hem på helger då jag inte har stalltjänst.

Var nog inte så mycket mer att säga.. förutom att hästarna var riktigt fina och dem flesta verkar vara "Emma hästar"
vilket är kul sen när man skall testa hästar för att se vilken man trivs bäst med.

  • Har ni några frågor är det bara att fråga på så ska jag försöka svara? :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0