You don´t know what you got till you're missing it alot

Trots dagens tråkigheter så är jag ovanligt glad, antar att det är för att Thomas kommer
hit om några timmar men också för att det snart är helg och snart Sommarlov!

Precis som igår och i tisdags så ligger jag i min säng just nu, lyssnar på musik och bloggar ;)
Ni fattar inte (okej ni som har dubbelsäng förstår nog vad jag menar) hur skönt det är med dubbelsäng, Älskar min nya säng!

Nu skall jag fortsätta titta runt lite på datan och sedan ta något att äta, är bara lite lagom hungrig :P

Puss


Kommentarer
A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

SV: Åh, tack så himla mycket!

2012-06-02 @ 12:50:20
URL: http://aphotostory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0