Different

Var ute i ca 50 minuter, var lite jobbigt för på vägen dit fick jag knäppa upp jackan och koftan för att det blev så varmt och på vägen hem fick jag knäppa igen och gå och frysa... Kan det inte bara bli massa plus grader och skinande sol så man kan gå i sommarkläder?

Längtar ihjäl mig till sommaren, sola, bada, grilla, hoppa studsmatta, utflykter och alla fina kort jag kommer ta! :D åh får seriöst abstinens när jag tänker på det ;)
Tänker därför fixa ihop ett inlägg idag eller imorgon (kanske blir fler än ett inlägg) med vår/sommar bilder, kommer bli både o visade och visade bilder.
Och det kommer vara bilder som jag kan ha tagit för flera somrar sedan.

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0