Så frustrerande.

Tog ju Spyker på en PW, men det blev faktiskt en joggingrunda.

Något som jag stör mig så mycket på just nu är att idag var det inte jobbigt att springa överhuvudtaget, jag blev inte trött och jag ville bara fortsätta men då kommer benhinneinflammationen och gör sig påmind.
Det är en sak när hjärna tycker att det är jobbigt för då kan jag pressa mig ändå men när kroppen säger ifrån så blir jag bara frustrerad.

Testade iallafall ett par andra joggingskor och det blev ganska stor skillnad, i dem nya belastade jag båda vaderna lika mycket vilket resulterade i smärta i båda vaderna, men i dem andra skorna får jag bara sjukt ont i höger vad/knä och då springer jag "snett"...
Ska testa dem nya nu framöver och även åka till visko och kolla på extra sulor.

Har fått i mig lite frukost och nu blir det slapp framför tv en stund.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0