Tisdag

Hallå alla! 

Jag hoppas att ni hade en bra dag igår, för det hade verkligen jag! 
Fy så kul jag hade, dels för att naturkunskapen och idrotten var riktigt roliga, men mest för att jag träffade några riktigt härliga tjejer, vet inte vad jag mer ska skriva, det var grymt! 

Jag tänker skriva ihop ett eller två inlägg, beroende på hur mycket text det blir, om gårdagen och så får ni läsa om ni vill och orkar ;) 

Idag skall jag ta det såååå himla lugnt. Behöver plugga lite men jag tänker ta igen all förorda sömn genom att ligga i sängen läääänge (ligger i sängen just nu och gosar med Spyker) och så tänker jag handla mat med pappa runt lunch och då köpa med mig en ben&jerry... Det är jag och min kropp värd! ;) 

Träningen idag får bli att ta mig upp och ner för sängen, ner och upp för trappan och till och från toan... Behöver iförsig ta mig till köket och äta också... Haha, nej men min kropp är heeeelt slut sedan igår. 
Får väl köra någon hemma träning, kanske en jogging runda i regnet ikväll och så får jag ta igen allt med ett Tabata pass på torsdag. 

Vi hörs senare, kram 





Kommentarer
Rebecca

Åh, jag tänkte precis fråga om du kunde skriva om gårdagen. Ska labba natur och tenta av idrotten i sommar, skulle vara kul att veta vad man gör på naturen och idrotten! :)

Svar: Självklar fixar jag det, del ett finns nu uppe och del två kommer upp senare i dag :) har du några frågor får du absolut göra av dig! :)
Åh vad roligt, vad läser du för linje? :)
Emma Palmgren

2014-04-08 @ 14:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0