Mys

Nu ligger jag i sängen och gosar med Spyker, skall sätta på något avsnitt utav True Blood innan jag skall sova, mysigt! 

Imorgon skall jag åka och gymma på morgonen så att jag kan lägga mig och sola när jag kommer hem, så blir nog att jag tar en buss vid åtta... Skall kolla hur bussarna går ;) 

På kvällen imorgon skall jag med största sannolikhet hem till fina Therese, jag kommer sova där och så skall vi åka till Varberg på onsdagen, det skall verkligen bli jätte härligt :D 

Min fotoblogg är nu nästan helt färdig och jag har börjat lägga in flera inlägg så att det finns några där när ni får reda på vad den heter. 
På den bloggen kommer det bara komma upp bilder och knappt ingen text, iallafall inget "idag har jag gymmat"-inlägg, så är ni bara intresserad utav nikon bilderna vet ni vart ni skall titta :) 

Nä, nu skall jag kolla på serie. 

Kram! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0