Torsdag

Hej! 

Vad har ni för er denna mulna torsdag? Själv så har jag redigerar bilder från igår, fikat och bara tagit det lugnt ;) 
Bilderna ligger iallafall uppe på fb nu så in och kolla om ni har lust! :D 

Tvingade Ida att baka en vinbärskaka igår som jag kommer ihåg att jag åt när jag var mindre och fy vad god den var, vi gjorde vaniljkräm till och det var också ett stort plus. 
Det har blivit mycket kakor och annat onyttigt nu när pappa har haft lov så på måndag när han början skolan igen har jag tänkt gå tillbaka till det normala intaget utav socker och annat onyttigt, önska mig lycka till ;) 

Ja, resten utav dagen händer inget speciellt, tråkigt men skönt också antar jag. Vi har tänkt åka och ta ett kvällsdopp om inte vädret blir sämre men det är enda planen för idag.
Imorgon skall vi in till Skene och titta på westernridning (tror det var imorgon?) och det ser jag fram emot, hoppas att den fina hästen från förra året är med iår igen :) 

Vi hörs, kram 

En bild från gårdagen :) 

Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0