Värmande sol

Riktigt fint väder ute, pappa har fixat  i ordning på verandan så vi satt faktiskt ute och åt lunch, jag har hängt ut två omgångar med tvätt och jag tror att båda två snart är torra. 
Spyker riktigt njuter och har legat ute på en dyna i solen på verandan ända sedan pappa fixade där vid ett tiden. 

Känns verkligen som att våren är här för att stanna men jag skulle inte bli förvånad om det kommer ett bakslag snart, vi bor ju trots allt i Sverige ;) 

Pluggandet går bra, över förväntan faktiskt. Haha har inget mer att säga som rör plugget... 

Om en timma tar jag bussen och möter upp Alex på gymmet, tagga!! 

Nu skall jag kolla tvätten, packa klart väskan och göra mig redo att åka. 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0