Horoskop

Något som jag fastnat för mycket det sista är horoskop och allt som rör stjärntecken, tycker det är så himla roligt att läsa horoskop då det är läskigt hur bra det stämmer på mig och jag kan ärligtalat säga att jag lärt känna mig själv på ett djupare plan sedan jag började läsa "om mig själv" på det sättet. 
Det är ju inte så att jag tar allt som är skrivet och sedan lever mitt liv utefter det till 100% för jag tror väl inte på det fullt ut men jag tycker det är en rolig och häftig grej. 
 
Just nu läser jag det som finns att läsa inne på Veckorevyn, och jag skulle egentligen vilja att folk läste vad som står om mitt stjärntecken Stenbocken för då skulle nog folk mer förstå sig på mig, hahah nej, men, jag tycker att det stämmer in så himla bra på mig och det förklarar verkligen hur jag är som människa. 
 
Här kommer lite "fakta" om stenbocken som stämmer in på mig, klicka på texten för att komma till sidan med all text :) 
 
Här är lite tips om man skall dejta en stenbock men som även är bra att tänka på i vardagen: 
"Stenbocken har en tendens att vara lite reserverad och inte direkt uppge vad hen tänker på. Vad händer egentligen därinne? Varning för dubbla budskap. Din Stenbock vill inte verka beroende av någon annan, och gömmer kanske känslor bakom ytan" "Din Stenbock tycker inte om att ta första steget, utan vill hellre att du gör det eller att det kommer av sig själv. Dubbeltydiga meningar av typen 'var ska du gå nu?' och 'vad ska du göra i helgen?' eller till och med 'finns det någon speciell i ditt liv' kan göra dig riktigt förvirrad och är ofta förtäckta inbjudningar." 
 
Här är några nyckelord som förklarar en stenbock: 
Realistisk, praktiskt, ansvarstagande, pålitlig, lojal, konservativ, disciplinerad, ambitiös, vis, konstant, pryd, ihärdig
 
Här kan ni läsa mer om Stenbocken. 
 
Och här har ni Årshoroskopet för alla horoskop.
 
Vad tycker ni, stämmer erat horoskop in på er? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0