tisdag

Tisdag idag och det ända som stod på schemat var gym men det hoppar jag över idag, är egentligen super taggad på att träna efter att ha tittat på första avsnittet utav Ninja Warriors Sverige men jag är fortfarande sjuk och en vecka utan träning får helt enkelt bli några dagar längre. 
Känner mig däremot mycket bättre, är fortfarande lite snuvig och jag har fått en jobbig hosta och utöver det låter jag lite hes och annorlunda men jag är mycket piggare och jag kan andas genom näsan nu i alla fall och det är väldigt skönt. 
 
Skall åka in till Skene om en timma hade jag tänkt för att gå till Apoteket och sedan handla lite, får se om Malin har tid att följa med efter skolan eller om Alex kanske är tillräckligt pigg för att följa med så att jag slipper åka själv, blir lite roligare om man är två. 
 
Nu skall jag ta på mig lite kläder och sedan fräscha till mig lite så att jag ser levande ut, haha.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0