10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

10 saker jag tycker om:   

Choklad

Sovmorgon

Sommar

Mys

Träning

Filmer/serier/böcker/musik

Vänner

Mat

Familj

Att festa hela natten

 

 

9 saker jag tycker mindre om:

När maten ser jätte god ut men inte smakar lika gott

Dåligt WIFI

Orättvisor

Plugg

Tidiga mornar

Sjukdomar

När pengarna inte räcker till Allt

Besvikelse

Stress & ångest

 

8 saker jag vill göra i framtiden:

Gifta mig

Skaffa familj

Komma på vad jag vill göra med mitt liv

Renovera en lada till hus

Må helt 100% bra

Fotografera ett bröllop

Resa

 Bild från weheartit.

7 bloggar jag läser:

kissies.se

dressyrmupparna.se

gabriellajoss.com

josefines.se

sandrafrykman.blogg.se

theaussielife

emlimi.blogg.se

 

 

6 ord som beskriver mig:

Envis

Omtänksam

Blyg

Glad

Lugn

Empatisk

 

5 platser jag tycker om att vara på:

I någons famn

I soffan/sängen

I Eksjö

Var som helst bara min familj är där

På dansgolvet

 

4 saker jag är rädd för:

Att bli lämnad

Dockor & clowner

Döden

 Att inte räcka till

 

3 saker jag ser fram emot:

Att fylla 20

Sommaren 2015

Studenten

 

 Bild från weheartit.

2 bra filmer:

Mind Hunters

The other woman

 

1 bra låt:

Miley Cyrus-Rooting for my baby 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0