2015

Kan inte riktigt avgöra om jag ligger här i min säng full eller bakfull, i vilket fall som helst så hade jag en kanon kväll, natt och dag. Orkar inte gå in i detalj på vad som hände men jag hade absolut jätte roligt och jag skulle inte vilja ändra på något. 
Förutom att jag är sugen på en god kebabpizza med extra sås så är allt som vanligt och jag har faktiskt inget emot att börja det nya året med att må lite små dåligt, det är det värt.
 
Kom hem klockan 15:40, sov nämligen länge och sedan åt jag frukost med resten av gänget som sov kvar hos A och så hjälpte vi henne att städa huset innan H körde mig till centralstationen för att ta bussen hem. 
Nu pratar jag och Sara om att mötas upp och prata om kvällen och jag klagar verkligen inte på att vi bor grannar, haha så skönt. 
 
Vi hörs när vi hörs och då skall jag försöka beskriva min kväll lite bättre ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0