6/1-15

Kan fortfarande inte riktigt förstå att det är nytt år, helt sjukt, tiden verkligen flyger iväg. 
 
God morgon förresten! 
Sista dagen innan skolan börjar för mina syskon idag, jag börjar också imorgon men jag tänker väl börja lite redan idag, däremot skall jag och Malin in till stan om någon timma. 
Vi har inte tänkt göra något speciellt men vi hade lust att hitta på något nu innan skolan börjar så då åker vi in till Göteborg helt enkelt, jag skall köpa ett nytt busskort och så får jag väl bjuda min fina syster på en fika eller något annat roligt. 
 
Har dragit på mig någon konstig förkylning, har ont i öronen och halsen, så jag har faktiskt avbokat jobben denna veckan, ja, jag skall in till stan idag och på fredag blir det utgång med ett härligt gäng (om jag inte blir mycket sämre för då får jag väl stanna hemma) men jag skall ta det så lugnt som jag bara kan och försöka fokusera på att komma in i plugget igen och så blir det massa jobb nästa vecka istället men lite extra timmar. 
 
Vi hörs, kram
 
Bild på mig och Malin från i somras, åhh ge mig sommar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0