Bättre.

Humöret är bättre idag, har dessutom bara tillbringat dagen i sängen så det har väl hjälpt lite antar jag, haha. 
Jag har i alla fall pluggat och tittat på de sista avsnitten som finns av Gossip Girl, bra serie och man kan ju inte annat än älska Chuck´s kärlek till Blair, så tråkigt att allt är över nu däremot..
 
Jag skall strax gå ner och laga mat, pappa sover i stan i natt så Alex åkte och handlade för en liten stund sedan, måste även sätta på en maskin tvätt och tvätta håret så jag kan inte ligga i sängen hela kvällen ;) Skall dessutom se om jag kan få med mig någon ut på en promenad efter maten, haha, lycka till, men annars får jag väl gå själv helt enkelt, eller kolla om Sara hinner ta en promenad. 
 
Vi hörs! 
 
Här kommer bilder från gårdagen :) 
 
Bilder på fikan jag och Malin åt i stan igår, tagna med Malins mobil... Bättre än inga bilder alls antar jag, men åh vad jag saknar min iPhone! 
 
Två bilder från gårdagens "tjejkväll" med Malin, Ida och Lena, vi satt uppe i min säng och pratade och spelade spel, super mysigt :) (bilder tagna med Lenas mobil) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0