Blå

Sitter uppe i min säng nu och är på lite halv dåligt humör och känner mig inte helt hundra frisk, har ont i öronen och halsen och jag såg nu att jag har blå/lila läppar, konstigt för jag fryser inte alls utan jag känner mig faktiskt ganska varm. Jaja, det går nog över snart hoppas jag. 
 
Jag skall i alla fall plugga nu i någon timma till, har fått gjort mer än väntat idag så jag kan nog skicka in uppdraget ikväll/natt eller imorgon, så himla skönt att få det gjort. Jag tänker däremot inte gå och lägga mig fören sängen är städad och nybädad, funderar även på att prioritera ett fotbad framför en timmas extra sömn och som det ser ut nu vet jag inte riktigt vilket utav det jag skall köra på... haha. Imorgon skall jag plugga, har tänkt be pappa väcka mig senast nio och så skall jag vara effektiv hela dagen, skall även åka och gymma med Lena och kanske även Alex och jag ser fram emot att köra ett lika stenhårt ben och rump-pass som förra veckan! 
 
Helgens planer är lite luddiga än så länge faktiskt, vi skall hem till morbror på lunch klockan två på lördag och så skall jag träffa Sara någon gång under helgen, det blir däremot inte utgång som det har blivit de senaste fem veckorna eller vad vi nu är uppe i, utan istället skall vi hitta på något annat roligt.
 
Nu skall jag sätta fart med plugget, kram! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0