buenas noches

Haft en väldigt bra dag idag och förutom en fruktansvärd träningsvärk i precis hela magen så mår jag faktiskt bra vilket är himla skönt! 
Jobbade 16:20-19:20 och väl hemma åt jag pizza med resten av familjen, vi började sedan titta på Mind Hunters men pappa skulle söka jobb och Ida behövde plugga så vi pausade och så skall vi fortsätta titta imorgon istället, blir lite härligt fredagsmys helt enkelt.
Jag är förövrigt jätte sugen på att ha en riktig tjej/myskväll med härliga filmer, gott att äta och härliga människor som sällskap så jag tänker köra på en lugn helg utan festande hela natten, kan verkligen behövas just nu. 
 
Imorgon skall jag plugga spanska, började plugga det idag och jag insåg att jag faktiskt kan en hel del, inte jätte mycket men mer än vad jag trodde, så det är faktiskt roligt. Just nu vet jag inte om jag skall med pappa och Malin till Kinna vid ett tiden eller om jag åker raka vägen till gymmet klockan 15:20 istället, men det löser sig imorgon helt enkelt. Oavsett så kommer jag ju uppdatera här. 
 
Nu skall jag kolla runt på lite bloggar samt youtube innan jag skall tvätta bort mitt smink och sedan sova. 
 
God natt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0