Checka av.

God morgon, eller god middag passar nog bättre nu och jag skulle väl tro att de flesta av er vaknade för länge sedan. Själv så gick jag upp och såg till att Malin och Ida kom iväg till skolan klockan sju och sedan gick jag och la mig i sängen igen och nu har jag legat och kollat läget på datan i någon timma. 
 
Idag har jag en hel del att checka av på min "att göra lista" och från början var tanken att gå upp klockan sju och starta dagen med en promenad med Spyker men sängen var för varm och jag får helt enkelt göra ett nytt försök imorgon igen, får helt enkelt vänja mig själv nu att gå upp tidigt. 
Först och främst skall jag ut på en promenad, tömma diskmaskinen, hänga upp tvätt och sedan sätta på en ny maskin och så måste jag plugga. Jobbet flyttade jag till nästa vecka och det var inga problem så det känns skönt, funderar däremot på att trotsa förkylningen och åka och gymma om några timmar men det beror på hur mycket jag har checkat av här hemma. 
En annan sak på listan är att ta kort på lite saker som jag fick i födelsedagspresent, har inte så mycket annat att ta kort på så det kan ju vara ett alternativ till att få in lite mer bilder här på bloggen, antar jag.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0